keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

44. Huumoria arkeen



Nuohooja kävi maalla. Ei meinannut kätellä kun kädet olivat niin mustat. Luulen, että johtui enemmänkin minun sojottavasta tukasta. Oltiin juuri palattu mökiltä niin en ollut vielä kammannut hiuksia kuriin ja järjestykseen.

Laiteltiin uunin luukkuja tiiviiksi ja saunan kohdalla small talkin aiheeksi: "Mitäs se sinun mies tekee työkseen?" ... Pitkä hiljaisuus.

Minä: "Erityisopettaja se on."

Nuohooja: "Eikös opettajilla pitäisi olla lomaa kesällä?"

Minä: "Joo, on se lomalla. Sinuun on ollut yhteyksissä tämä talon toinen omistaja (mies), mutta minä olen yhdessä tuon perheen äidin kanssa!"

Nuohooja hieman kiusaantuneena..: " Jaa Jaa. No minä tässä vain lämpimikseni juttelen, eihän asia minulle kuulu."

Hyvän mielen kommelluksia saatiin taas aikaan tämän meidän asumisjärjestelyn kanssa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti